19.6.13

Trend: det perfekte uperfekte

Under foredraget mitt på BloggBliss var jeg så vidt innom et begrep jeg kaller det perfeket uperfekte. Det er noe jeg sniker inn i stylingene så ofte det lar seg gjøre. Det kommer jo helt an på hvilken kunder jeg kobber for, men er det en sak jeg styrer helt selv skal det ikke være tvil om at jeg har satt min signatur på stylingen. Jeg elsker stylingene til Muuto like høyst som jeg elsker designet. Muuto er en av nyhetene våre denne sesongen, men det har du vel fått med deg? 

Vi har akkurat fått inn en ny levering med Muuto, og jeg lover å legge inn nyhetene så fort jeg får tid. Er det noe du mangler i mellomtiden kan du sende meg en mail.

PS legger ut en ny Give Away i kveld. Vinneren av skålene fra Royal Copenhagen ble Luisa Fernanda del Mar. Send meg en mail med adressen din så er skålene snart på vei til deg!







Pin It

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Så hyggelig at du liker det.

      Slett
  2. An everlasting match: wood and white, love it!

    SvarSlett
  3. Nydelig! Gleder meg til å se hva dere tar inn :)
    Lina

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er bare å glede seg, Lina:)

      Slett
  4. Bare å glede seg ser jeg ja :-)

    SvarSlett
  5. Muuto ♡

    Åååå så gøy, jeg sender deg en mail asap! Hurra, nå ble jeg glad :)

    SvarSlett