12.8.14

Tid for høst?

Da kom regnet, og da kom "høsten" i mine øyne. Den siste tiden har jeg hatt så mye å gjøre at jeg nesten ikke har tid til legge meg når natten kommer. Men det er gøy, veldig gøy. Vi har et stort prosjekt på gang, men det kan jeg ikke røpe helt ennå. Men det jeg kan røpe er at nyhetene for høsten allerede er på vei inn. Denne vasen, Dot, er ikke en av høstens nyheter, men sist forsvant den så fort at jeg ikke fikk tak i en selv engang. Men denne gang var jeg rask nok, nå gjelder det bare å holde tempoet oppe resten av uken:) 




Pin It

2 kommentarer:

  1. Så fin og høstlig den vasen var ja!
    Kjenner at det snart må skje en forandring i interiøret i heimen :)
    Det er jo bare å innstille seg på at sommeren er på hell, og høsten er på vei.
    Vi har jo fått en forsmak med både "Lena" og "Bertha" her på Vestlandet ;)

    Ønsker deg en koselig tirsdag :)
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  2. What beautiful chairs. You did an amazing job! I love the colour and the backs on them.
    cherner-chair-designed

    SvarSlett